pompa

MIXMAN D4BS NEO

pompa
პომპა
პომპა
პომპა
პომპა

ახალი GRP კაპოტის ქვეშ ნახავთ ყველა მომსახურე კომპანიის ოცნებას; ყველა კომპონენტი მარტივი და ადვილად მისაწვდომია.

GFK – კაპოტი თითქმის მთლიანად იხსნება ძრავზე და კომპრესორზე. ახალი MIXMAN NEO არის ეკოლოგიურად სუფთა, გამძლე და მაქსიმალურად ადაპტირებული სამშენებლო მოედანზე გამოსაყენებლად.

ახალი Hatz Diesel 3H50TICD ძრავა აკმაყოფილებს ევროპული ეტაპის V არასაგზაო გამონაბოლქვის სტანდარტებს და საწვავის მხოლოდ 220 გ/კვტ/სთ საუკეთესო მოხმარებით, ის ერთ-ერთი ყველაზე ეკონომიურია ამ კლასში.

MIXMAN NEO აწესებს ახალ სტანდარტებს სამშენებლო მანქანების ძრავებს შორის, ჭვარტლსა და კვამლს ავიწყდება მანქანის გაშვებისას ან მუშაობისას. მუდმივი სიჩქარე ზოგავს საწვავს და ამცირებს ცვეთას, რაც აადვილებს ყოველდღიურ გამოყენებას სამშენებლო მოედანზე.

სრულყოფილი აღჭურვილობა ისეთივე დამაჯერებელია, როგორც მუშაობის სიმარტივე. მიუხედავად საერთო სარკინიგზო ტექნოლოგიისა, რომელიც მოყვება უამრავ კონტროლერს, ძრავის მართვის პანელი მარტივი და გასაგებია მხოლოდ ღილაკის შეხებით.

MIXMAN NEO-ში დაყენებული ACGB-45 კომპრესორის ბლოკი აერთიანებს სამშენებლო მოედანზე გამოყენებისთვის საჭირო სიმტკიცეს მაქსიმალურ სიმძლავრესთან. Hatz-ის დიზელის ძრავა 3H50TICD შეიძლება გამოყენებულ იქნას მაქსიმუმ 2850 ბრ/წთ სიჩქარით.

MIXMAN NEO მუშაობს მთელი ძალით ექსტრემალურ სიცხეშიც კი. გამომუშავებული ცხელი ჰაერი ოპტიმალურად იხსნება წინა მხარეს კაპოტისა და შასის მეშვეობით, ხოლო საჭირო გამაგრილებელი ჰაერი იწევს შიგნით კაპოტის ზემოდან.

ძრავა-კომპრესორის ბლოკი იტვირთება დატვირთვის გარეშე, რაც იცავს განსაკუთრებით ძრავის დამწყებ ძრავას და უზრუნველყოფს აპარატის შეუფერხებლად გაშვებას.

შერევის ჭურჭელი ირთვება ხელით საკონტროლო ერთეულზე მძლავრი ღილაკის მეშვეობით, რაც ზრდის ახალი MIXMAN NEO-ს უსაფრთხოებას და მომხმარებელს აძლევს მანქანაზე სრულ კონტროლს ნებისმიერ დროს.

სპეციალური პნევმატური კონტროლის განყოფილება, რომელიც შექმნილია ნაკაწრის წარმოებისთვის, გარანტიას იძლევა, რომ ჰაერის მთლიანი გამომავალი ყოველთვის ხელმისაწვდომია ნაგვის მიწოდებისთვის. აპარატის შიგნით წნევის საზომი საშუალებას გაძლევთ ნებისმიერ დროს შეამოწმოთ დანადგარის ჰიდრავლიკური სიმძლავრე. გარე წნევის საზომი საშუალებას გაძლევთ ყოველთვის შეამოწმოთ კომპრესორი და შერევის ჭურჭლის წნევა.

ეს ფაქტორები კომპაქტურ დიზაინთან ერთად MIXMAN-ს საშუალებას აძლევს იმუშაოს მშვიდად, ეკოლოგიურად და დაბალი ცვეთით. ეს სახალისოს ხდის სამუშაოს.

Ტექნიკური მონაცემები

წამყვანი: 42 კვტ Hatz დიზელის ძრავა

კომპრესორი: ACGB-45 კომპრესორი

წნევის შერევის ავზი: წნევის შერევის ავზი 265 ლიტრი მთლიანი/200 ლიტრი ბადე, დამზადებულია ევროპაში და აღჭურვილია აცვიათ ფირფიტებით.

გასასვლელი შუაში, როგორც სტანდარტული, წინა გასასვლელი სურვილისამებრ ხელმისაწვდომია

შევსების სიმაღლე: 420 მმ

შერევის ჭურჭლის მოცულობა: დაახლ. 60 ლიტრი

ჩარჩო/შასი: გერმანული წარმოების მტკიცე შასი 5მმ კედლებით, სპეციალური საფარი კოროზიისგან ოპტიმალური დაცვისთვის (ჟანგისაგან), მაღალი ხარისხის.

ფხვნილის საფარი. შასის ფერი: RAL 9023

რადიატორი: რადიატორი ადვილად გაიწმინდება მოსახსნელი ბადის წყალობით, მხოლოდ 4 ხრახნი უნდა გაიხსნას, ხელსაწყოები არ არის საჭირო.

ხმაურის დონე dB-ში: დაახლოებით 99 dB(A)

შასი: ALKO ღერძი (გაძლიერებული) 2t ვერსიით (უფრო ძლიერი ღერძის მილით), გაძლიერებული საბურავები და რგოლები, ადაპტირებული 2t ღერძზე.

კაპოტი: GKF (როგორც ავტომობილის კონსტრუქციაში) გამაგრებული ალუმინის ჩარჩოთი კაპოტის ოპტიმალური მდგრადობისთვის, უჟანგავი ფოლადისგან დამზადებული ანჯები.

დიდი ჰაერის შესასვლელი ჰაერის გაგრილებისთვის კაპოტში, არხის ჰაერი ადვილად გადის, როდესაც მანქანა გაჩერებულია, რაც უზრუნველყოფს გლუვ გადატვირთვას.

დიდი ჰაერის გასასვლელები თბილი გამონაბოლქვი ჰაერისთვის, როგორც კაპოტში, ასევე წინა მხარეს მიმართულ შასში.

გზის დამტკიცება: 80 კმ/სთ – 100 კმ/სთ, ტექნიკურად შესაძლებელია 140 კმ/სთ-მდე**

წონა: 1940 კგ*

ზომები (LxWxH) მმ-ში: 5000 x 1580 x 2450

* ტექნიკის მიხედვით

** დაცული უნდა იყოს შესაბამისი ეროვნული რეგულაციები