სტიაშკის პომპა MIXMAN D4 NEO
კომპრესორი ახალი MIXMAN NEO არის ეკოლოგიურად სუფთა, გამძლე და ოპტიმალურად მორგებული სამშენებლო ობიექტზე.
ახალი Hatz Diesel 3H50TICD ძრავა აკმაყოფილებს უახლეს ევროპულ ემისიების სტანდარტს STAGE V და მისი სპეციფიური მოხმარებით მხოლოდ დაახლოებით 220 გ/კვტ/სთ, ერთ-ერთი ყველაზე ეკონომიურია თავის კლასში. ამ მნიშვნელობებით MIXMAN NEO აწესებს ახალ სტანდარტებს სამშენებლო მანქანების ძრავებს შორის; ჭვარტლს და კვამლს ავიწყდება გაშვებისას ან ძრავის მუშაობისას. მუდმივი სიჩქარე ზოგავს საწვავს და არის დაბალი ცვეთა, რაც აადვილებს ყოველდღიურ მუშაობას სამშენებლო მოედანზე.
ისეთივე დამაჯერებელი, როგორც სრულყოფილი თვისებები და მარტივი ოპერაცია. Common Rail ტექნოლოგიით საჭირო კონტროლის ეპოქაშიც კი, ძრავის კონტროლის მართვა შესაძლებელია მარტივად და გასაგებად ღილაკის დაჭერით.
MIXMAN NEO-ს ACGB-45 კომპრესორის ბლოკი აერთიანებს სამშენებლო მოედანზე გამოყენებისთვის საჭირო სიმტკიცეს მაქსიმალურ შესრულებასთან; მხოლოდ Hatz-ის დიზელის ძრავა 3H50TICD შეიძლება გამოყენებულ იქნას მაქსიმალური სიჩქარით 2850 rpm.
MIXMAN NEO მუშაობს სრული სიმძლავრით ექსტრემალურ სიცხეშიც კი. გამომუშავებული თბილი ჰაერი ოპტიმალურად მიეწოდება წინა მხარეს კაპოტისა და შასის მეშვეობით, ხოლო საჭირო გამაგრილებელი ჰაერი შიგნით ზემოდან შეიწოვება კაპოტის მეშვეობით.
საავტომობილო-კომპრესორის დანადგარი იწყება დატვირთვის გარეშე, რაც განსაკუთრებით იცავს დამწყებ ძრავას და უზრუნველყოფს მანქანის შეუფერხებლად ჩართვას.
მიქსერი ირთვება ხელით კონტროლის ძლიერი ღილაკის გამოყენებით. ეს მნიშვნელოვნად ზრდის ახალი MIXMAN NEO-ს უსაფრთხოებას და მომხმარებელს ყოველთვის სთავაზობს მანქანაზე სრულ კონტროლს.
სპეციალური პნევმატური კონტროლი, რომელიც შექმნილია ნაკაწრის მუშაობისთვის, გარანტიას იძლევა, რომ ჰაერის მთელი გამომავალი ყოველთვის ხელმისაწვდომია ნაგვის გადასატანად. თქვენ შეგიძლიათ ნებისმიერ დროს შეამოწმოთ დანაყოფის ჰიდრავლიკური მოქმედება ძრავის ოთახში წნევის მრიცხველის გამოყენებით. თქვენ ყოველთვის გაქვთ კონტროლი გამოყენებული კომპრესორზე და ავზში წნევის შერევაზე გარე წნევის ლიანდაგის გამოყენებით.
ამ ფაქტორების გამო, კომპაქტურ დიზაინთან ერთად, MIXMAN მუშაობს ჩუმად, ეკოლოგიურად და ნაკლებად აცვიათ. ეს სახალისოს ხდის სამუშაოს.
Ტექნიკური მონაცემები
წამყვანი: 42 კვტ Hatz დიზელის ძრავა
კომპრესორი: ACGB-45 კომპრესორი
წნევის შერევის ავზი: 265 ლიტრი მთლიანი/200 ლიტრი ბადე ევროპული წარმოებიდან, აღჭურვილი აცვიათ ფირფიტებით. სტანდარტული ვერსია არის ქვაბის გასასვლელი შუაში, წინა ქვაბის გასასვლელი შესაძლებელია როგორც დამატებითი დამატებითი
შევსების სიმაღლე: 890 მმ
ავზის მოცულობა: დაახლოებით 60 ლიტრი
ჩარჩო/შასი: გერმანიაში დამზადებული შასი, მტკიცე დიზაინი 5მმ კედლით, სპეციალური საფარი კოროზიისგან ოპტიმალური დაცვისთვის (ჟანგისაგან), მაღალი ხარისხის ფხვნილი საფარი შასის ფერი: RAL 9023
რადიატორი: რადიატორი ადვილად და მარტივად შეიძლება გაიწმინდოს მოსახსნელი რადიატორის დამცავი ცხაურით.მხოლოდ 4 ხრახნი უნდა გაიხსნას ხელსაწყოების გარეშე, რათა დამცავი ცხაური ამოიღონ უპრობლემოდ.
ხმის დონე: დაახლოებით 99 dB(A)
შასი: ALKO ღერძი (გაძლიერებული) 2t ვერსიით (უფრო ძლიერი ღერძის მილით), გაძლიერებული საბურავები და რგოლები, ადაპტირებული 2t ღერძზე.
გამწოვი: GRP (სატრანსპორტო კონსტრუქციიდან) შიდა გამაძლიერებელი ჩარჩო, დამზადებული ალუმინის კაპოტის ოპტიმალური მდგრადობისთვის, უჟანგავი ფოლადისგან დამზადებული საკინძები. დიდი ჰაერის შესასვლელი ჰაერის გაგრილებისთვის კაპოტში. როდესაც მანქანა გამორთულია, ვერძი ჰაერი გამოდის ადვილად უზრუნველყოს გადატვირთვა. დიდი ჰაერის გასასვლელები თბილი გამონაბოლქვი ჰაერისთვის, რომელიც მიმართულია წინა მხარეს როგორც კაპოტში, ასევე წინ შასისში.
ლეგალური გზა: 80 კმ/სთ – 100 კმ/სთ, ტექნიკურად შესაძლებელია 140 კმ/სთ-მდე**
წონა: 1720 კგ*
ზომები (LxWxH): 4850mm x 1580mm x 1550mm
* = დამოკიდებულია აღჭურვილობაზე